مطالب مرتبط:
تا قبل از المپیک به اوج آمادگی می رسم
گردشگری ورزشی؛ حلقه ای از زنجیره توسعه اردبیل
صبحانه خبری 9 اردیبهشت 1403; از تکذیب خودکشی کیومرث پوراحمد توسط دخترش یک سال پس از مرگ تا اعلام آمادگی قالیباف، متکی، ذوالنوری، آقا تهرانی، رسایی و حاجی بابایی برای ریاست مجلس.
نماینده مجلس: اتمام راه آهن اردبیل اصلی ترین مطالبه مردم استان اردبیل است
تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران/ آمادگی راهور برای ترافیک عصر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 14:202024-04-28سياسي

آمادگی فرودگاه اردبیل جهت ارتقای خدمت رسانی به حجاج


مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل از آمادگی فرودگاه این شهر و انجام هماهنگی های لازم در راستای ارتقای خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل از آمادگی فرودگاه این شهر و انجام هماهنگی های لازم در راستای ارتقای خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام خبر داد.

جلسه هماهنگی حج تمتع 1403 استان اردبیل با حضور نمایندگان ارگان های دست اندرکار به منظور انجام هماهنگی های نهایی پیش از اعزام حجاج در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

محمد قصابی 9 اردیبهشت در جلسه هماهنگی حج 1403 استان اردبیل که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط، مدیران کاروان ها و عوامل مرتبط با عملیات حج و مسئولان حوزه حج و زیارت در استان در سالن جلسات اداره کل فرودگاه های استان اردبیل برگزار شد، از انجام هماهنگی های نهایی پیش از اعزام حجاج استان خبر داد و افزود: فرودگاه اردبیل برای انجام هماهنگی های لازم در راستای ارتقای خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام آمادگی دارد.

وی با اشاره به حساسیت های خاص پروازهای خارجی به ویژه سفر معنوی حج گفت: همکاری خوبی در بین همه دستگاه هایی مرتبط با این سفر معنوی وجود دارد و در سایه این همکاری همه مقدمات این پروازها آماده شده است.


برچسب ها: استان اردبیل - فرودگاه - اردبیل - هماهنگی - استان - فرودگاه اردبیل - جلسه هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرودگاه اردبیل جهت ارتقای خدمت رسانی به حجاج

آمادگی فرودگاه اردبیل جهت ارتقای خدمت رسانی به حجاج